torsdag 15 september 2011

Smartast

När man pressat sig som man gör under ett benpass så väljer ja ofta att vila dagen efter. Bara starta med en morgon promenad. Har jag möjlighet väljer jag skog eller vatten. Finns inga andra ställen som gör en så gott! Vatten har en otroligt lugnande effekt.
Men idag så var ja inte lugn;) bra peppande musik gjorde mig lite party sugen, kanske därför de är FREEEEEEEEDAG i morgon och då är Lars tillbaka och jag kan försöka vara ledig. Va med mys,träna, fixa ärenden på stan, städa lägenheten och kanske hitta på nå mys å bus*LER*

Var länge sen ja längta så mycket efter ledighet, kommer bli så skönt!!

Vad hittar du på i helgen?

Förlåt att jag inte svarar men har bara min lilla iphone att jobba med:)


Vackert!!!
Vacker bordstablett!?;O)


Direkt från mobilen/kärlek Jossan

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...