lördag 18 juli 2009

För mycket snack...

Klarar inte av solen för länge.. så har legat och läst inomhus, knäpp man är när de är kanon väder, men ibland måste man vara klok:O)




Har varit så mycket surrr om sushi senaste dagarna (skyller ALLT helt och hållet på Ida;O)) och när jag öppnade kylen så fick jag helt enkelt inte lust att laga mat så jag tänkte att trots att alla mina flytt stan så ska allt jag äta min favvo mat så jag ringde och beställde på Sea street sushi baren. Vår favvo är "Enkel sushi" den heter så, den har lax lax lax, hi hi och lite krabba i maki rullarna. Kaffe med choklad blev enkel och god efterrätt.

Måste ju ladda ordentligt så kroppen vill träna med mig i morgon *LER* Blir rygg och bicce på morgonkvisten och sedan vill jag helst av allt umgås med min mamma på nått sätt innan hon åker till Island..saknar dig mamma, magen har ju vuxit MASSOR!!!!


Märker hur många tittar när jag går genom stan med linne, eftersom jag är väldigt nätt i kroppen så syns magen TYDLIGT och många tittar och ler,speciellt de som är typ i mammas ålder.. runt 50 och uppåt.. sen finns de många som tittar eftersom mina brön har vuxit en hel del och de tittas liksom med blandade tankar om dessa ser ja, ha ha. Men folk får liksom tänka vad de vill, jag bara sträcker på mig, för jag är stolt över den jag är och jag är ännu mera stolt och tacksam över att jag har en växande mage *LER* Vårt liv är på väg att förändras för alltid, de är rätt läckert att bara tänka tanken.


Säg inget men de är faktiskt rätt skönt att vara singel i helgen, jag dolar på och de är sååå välstädat här hemma när jag är ensam, ingen Cervelo som står direkt innanför dörren och hallen full av skor.. vi har nåååågra, med inräknat, sommarskor, cykelskor, ett antal löparskor.. ja de blir några stycken.. undra om j märker om jag kastar några som han inte använder!? Dock vet jag att jag kommer tycka att de är jätte skönt i morgon när han kommer hem för jag saknar redan lite kroppslig kontakt..att stå i köket och ha någon som kommer och kramar en bakifrån är pirrigt och magiskt, de är kärlek! Eller bara en som smeker en över ryggen när man står och lagar mat.. små saker som gör så mycket*LER*


Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !

4 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hej vännen!

Du kunde jue dela med dig liiite av solen då va... ;) Här regnar det nog snart för det blåser upp å mörknar på... Gör inget för jag är inne å myser ändå... :) Ska experimentera lite i köket tänkte jag... Har jue som sagt var shoppat loss liiite... :P

Hoppas att du har mys vännen!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej vännen min

Ja, egentligen så kunde jag ha tagit morgonen när du ändå sov och sen kunde du fått den och jag tagit skuggan eftersom jag varit mest inne sen:O)

Vad ska du göra för skoj??

jag har de bra gumman, hoppas du har de med:O)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Areyanna sa...

Duktig du är som tränar så hårt=) Wish mina magrutor kunde synas här med, men naaa det är en lång bit tillbaka till det men men det ska gå hihihihi=) Sushi är toppen!! Perfekt att ladda med före eller efter träning!! Perfekt muskelmat=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Jossan-Wellness by me! sa...

Aeryanna-De är i perioder de kommer fram, dock har jag fördelen att ha mindre fett på magen, de lägger sig på röven och låren på mig, men alla är olika*LER* Bara att se till sina fördelar!!

Sushi ÄLSKAR JAG!!!!

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...