lördag 18 juli 2009

Vegfärs

Detta är sommar, en god bok i handen och solsken:O) Att hoppa ut direkt efter frullen är rätt skönt, passa på innan solen är för varm.


Allt detta blandades med min vegfärs idag, blev supergott till lunch. Olja, vitlök, lök, färska champinjoner åkte oxå ner i pannan. Tror jag ska använda resterna till att göra hemgjord pizza i kväll, eller så fryser jag in matlådor av det. Vi får se...har en viss längtan efter sushi oxå*LER*


Ser rätt mumma ut va!?;O)
Nu ska jag koka en kopp koffeinfritt kaffe, tar de på maten så kan jag dricka en latté på riktigt espresso kaffe sedan så behöver jag inte tycka att jag druckit för mycket kaffe*LER*

2 kommentarer:

Lina sa...

god eftermiddag!
såg mums ut-maten alltså=)

kom att tänka på-denna amningskudde...har en sådan helt ny-ur mysig-tänkte om du ville låna så får du gärna göra det(el köpa)hur som-den är helt ny!

ha en fortsatt fin dag...och jag är med sgen på sushi....;)
kramen
/Lina

Jossan-Wellness by me! sa...

Lina-Godeftermiddag på dig med:O)

De var de å, hi hi

Söt du är, vet inte än om jag behöver någon, men ska ha de i åtanke, jätte gulligt av dig.

Detsamma. Vet inte alls vad jag vill ha nu till middag, måste fundera och kika runt i kyl och skafferi*LER*
Kramen

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...