fredag 24 juli 2009

Morgonpiggelin, vilket gör att jag ska nu börja förbereda..


10 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

God morgon vännen!

Haha vad söta... särskilt dom som sitter på dom andra... :D

Här har det precis varit frukost... Blir tydligen shoppingturné i morgon å kanske bio på söndag... :P

Hoppas du har fått fart på karl din... Men doften av maten måste väl få upp honom... Vägen till mannnens hjärta du vet... ;)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

Lina sa...

hallå!
ser att du haft en mycket bättre start på dagen än jag.....fick ta mig till folktandvården kl åtta på morgonen...och därefter blev om inte mer pank än jag redan var....blir vatten vatten vatten och protte pulver att äta månaden ut....jätte roligt;(...

men man får vara göad att man lever och är frisk:)

ha en fortsatt fin dag och hoppas du hittat på något smarrigt till lunch...

kram Lina

Jossan-Wellness by me! sa...

Suss-Visst var de vännen:O) Måste vara snabb för få någon näring där, hi hi.

Låter som en bra plan för dig:)

Han ligger i ett annat rum och kör bröst just nu, jag får nog äta själv idag, synkar inte idag:O)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Jossan-Wellness by me! sa...

Lina-Men, de var ju inge bra, hoppas att du överdriver liiiite så du får dig lite vanlig mat oxå:O)

Nu får vädret verkligen vända, man blir ju trött av detta gråa:O)

Ha en toppen dag
Kramar

Lina sa...

hallå!
nej jag överdriver inte...tyvärr men som tur var kommer min kära moder på måndag...då blir det matinköp-hjälp m.m....så jag har tur-och har världes bästa mamma!!

jag säger detsamma...vad är detta för väder?? deppigt värre..men man får väl göra det bästa av situationen och hitta på saker att göra som är anpassat till detta regn...jag har då att göra ändå:) du har säkert en massa fika vänner som hälsar på dig eller du på dem:)

ha en fin dag!
kram Lina

Jossan-Wellness by me! sa...

Lins-
mammor är bäst!!!

Ja, vi får se, vi ska åka bort sedan men jag hoppas jag får mig en en kaffe kompis innan vi åker:O)

Detsamma
Kramar

Ebba sa...

Trevlig helg!! :)

Här blir det födelsedagsfirande hela helgen =) Kram!

Fia sa...

Blev det nån lunch tro? ;)

Här hare regnat heeeeela låååååånga daaaagen..... :/ När ska det sluta? Hoppas du haft en fin dag!! *KRAM*

Jossan-Wellness by me! sa...

Ebba-Hoppas ni får ett mysigt kalasande!

Trevlig helg på dig med.
Kramar

Jossan-Wellness by me! sa...

Fia-Ja, de blev en tidig lunch:O) Men jag åt själv så jag behövde inte trängas som små grisarna, hi hi.

SNAAAAAAAAAAAAAAART får vi verkligen hoppas:O)

Kramar till er

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...