söndag 26 juli 2009

Jag och poppande musik!


I dag kände jag mig på G och ville bara sätta igång direkt jag klev in i gymmet, hade cyklat dit med peppande musik och ville inte för en sekund stå stilla*LER*
Erika var redan där och stönade och klar när jag kom,som vanligt i sjukt extremt bra form!! Sedan hade jag gymmet för mig själv och märkte att jag får visst att pulsen stiger markant när jag galar med under träning, ha ha.
Dock litar jag inte på min pulsmätare i dag, de fladdrade till någon gång så jag har inte rätt medelvärde från dagens pass.
Dagens pass blev:
Latsdrag/hantelcurl
Sittande rodd med v-handtag/Koncentrationscurl med hantel
Stånde rodd med stång/Bicepscurl med stång
Latsdrag med v-handtag/diagonallyft för ländrygg
Sedan var det bara att hoppa upp på cykeln, som en liten svett lurk och cykla hem för att säga hejdå till "maken" som ska iväg i dag. Nöjd och glad efter dagens träning, distans och vila gör kroppen laddad och taggad!

13 kommentarer:

Erika sa...

Hej igen:D
Jag föredrar om du använder ordet grymta, vråla eller ryta... låter mer hardcore;P
Hoppas du får en fortsatt bra dag, ha du några speciella planer eller ska du bara ta den som den kommer?

Kramar

Jossan-Wellness by me! sa...

Ja de låter ju väldigt kvinnligt, stöna låter mera kvinna, ha ha. Slappen ååååå!!!

Detsamma gumman.

Ska först va hemma en liten stund, sedan blir de nog dejt på stan, vill hitta på nått i dag:O)

Kramen

Annika sa...

Snart dags för mig att ta plats i gymmet. Det blir lite styrka och avsluta med lite flås på cross-trainer.

Njut av söndagen min vän!

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej igen gumman

Hoppas träning går bra för dig, kör klokt och ha sedan en bra dag med fixet:O)

KRAMAR

Frida sa...

Peppande att läsa om din träning idag vilket gör att jag laddar bra för min träning som sker om sisådär 1½ timma. Förbannat att bo i förorten och måste ta sig in till stan för att få sin träning gjord ;)

Ha en superbra söndag!

Jossan-Wellness by me! sa...

Frida-Träning kändes bra idag, jag är inte stark nu men de är inte konstigt, men känslan som sprider sig i kroppen efter annan sysselsättning är såå skön:O)
Hoppas träningen går bra för dig, massor med pepp till dig tjejen.

Detsamma önskar jag dig!!!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

God morgon vännen!

Tror dagens träning blir att få upp gardiner i köket här... utan att dratta på röva denna gången då... ;) Ska å rota i garderoben å se vad jag hittar... inte kan jag väl trycka på shoppingknappen igen eller... :P

Hoppas att du får en fin dag! Här är det ingen sol så den kanske är i norr... :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Åh förresten så bytte jag till Umebutiken å reklamen hos mig istället för min stads B&F som har kursat... :S

Ingela sa...

Du är grymt snygg gumman!

Önskar dig en fin söndag, hoppas du får en date idag. Och du vet, hade jag bott närmre så hade jag gärna setts.

Kramar!

Lina sa...

hallå jossan!!

Du utstrålar sån energi från dig på alla bilder-även om du skriver att du är trött...det måste vara glimten i ögat:)

blir så pepp på dina bilder och avis..hur i helsike ska jag få sådana muskler....ser det INTE framför mig alls..

roligt att ni gjorde fin utflykt och du fick möjlighet att klappa på kaniner....om du får djur abstinens är du välkommen att komma och klappa på mina odjur här hemma...lovar det kommer äta upp dig- då i snäll mening...speciellt min ena han hoppar på första bästa som kommer innanför dörren!!!
ha en fortsatt fin dag!
stor kram
Lina

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej Suss-Ingen sol här ännu, känns som de är lite åska i luften..
Söt du är! Vad tråkigt för han att de inte funkat=(
Lycka till med tillfixningen hemma:)
Stor kram till dig

Jossan-Wellness by me! sa...

Ingela-TACK vännen, gla jag blir!

Jag vet de, hi hi:O)

KRAAAAAAAAAAAAM

Jossan-Wellness by me! sa...

Lina-Tröttheten kommer bara som en blixt från himeln nu när man är grav, inte alls som vanligt:O)

Lyssna på kroppen sen självklart hård träning:O) Tack!

Vad har du för djur??

Ha en underbar dag
Kram

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...