måndag 11 september 2017

Jag är bra!

Jag har vissa fina egenskaper, nu i dag ska jag vara icke svensk och berätta om dem. Jag läser aldrig igenom vad jag skriver utan skriver bara de jag själv känner för och de kan vara stavfel och de kan vara fel formulerat men de braiga är att de är min blogg och jag skriver vad jag vill ;)

Jag är otroligt duktig på uttrycka mig!
Jag är duktig på uttrycka mig i ord, tex, i känslor, jag på få fram de jag behöver säga i alla möjliga känsliga lägen!
Jag är bra på att vara öppen.
Jag är bra på vara rak och ge käftsmällar då de behövs både på gott och ont. Försökte tänka innan jag öppnar käften om de är värt och säga eller inte men ibland hoppar grodor bara ut!
Jag är bra på att ta ut saker genom fysisk aktivitet. När jag möts av motgångar använder jag fysisk aktivitet rätt ofta som dämpare och rensa skallen.. på gott och ont!
Jag är omtänksam, jag vaknar och tänker på mina nära och kära så fort jag slår upp ögonen.
Jag är bra på att ta hand om mig själv. (bättre)
Jag är bra på att inte klaga över småsaker, jag är bra på att tänka positivt och ta saker och ting som utmaningar efter jag fått någon timme att brya ihop om de behövs.
Jag är bra på att gå vidare och önska andra lycka!
Jag är bra på förlåta.
Jag är inte rädd för människor som inte mår bra eller sitter i problem.
Jag är bra på att låta människor ha ett bagage och tro på förändring att de som varit har varit.. att inte döma för de som de tidigare gjort.. alla har fuckat upp något någon gång! Det är vad som växer fram ut ur skiten som avgör vad du är idag och inte vad du var igår!
Jag är bra på personlig utveckling.
Jag är bra på att visa värme och kärlek.
Jag är bra på närhet.
Jag är bra på ge komplimanger.
Jag är bra på vara disciplinerad.
Jag är bra på rutiner.
Jag är bra på att grubbla och tänka.. PÅ GOTT OCH ONT!
Jag är bra på att läsa och känna av.
Jag är bra på livserfarenheter.
Jag är otroligt bra på vara OXE... tjurskallig som få.. PÅ GOTT OCH ONT!




Ibland behöver du och jag sätta oss ner och fokusera på allt vi gör bra och inte på de som blir fel eller vad vi tycker är dåligt med oss själva! EGENBOOST! 

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Du är suverän 💕 älska!

Jossan-Wellness by me! sa...

Man blir som man umgås <3

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...