måndag 18 september 2017

Behandling!


För 2 veckor sedan så var det något som inträffade och sedan dess har jag gått med huvudvärk, nacken knöt sig direkt och i dag fick jag prova en ny behandling ( för mig ) Linda som har en super fin salong. Wellness4U gick på och körde extra mycket runt trapzen på mig och de var både avslappnade så jag kunde ligga och dregla i massagebänkhålet:P och få i gång cirkulation. Det är som en bindvävsmassage där man kan välja och gå på speciella kroppsdelar, ansikte eller som för mig så fick jag lite här och där men med fokus på nacken. Just nu kör hon prova på behandlingar för 395:- så passa på och boka en tid hos henne. 
Jag fick jobba mig in i kroppsstrumpan och skrattade åt mig själv men vi skrattade ännu mer när vi skulle lyckas ta en seriös selfie och de slutade mest med en spottad telefon av skratt. 
Wellness 4U
Skolgatan 24
903 22 Umeå
073-0543250


Jag har gått och längtat efter att åka iväg, jag tar aldrig ledigt men är bra på andas i vardagen.. men igår kväll skickade jag ett sms till min chef (HEJA MIG) och bad om en bortplockad lördag. 
De känns som att Fjällen lockar mycket just nu! En helg borta med frisk luft och härlig utsikt, de behöver jag och fjällen kommer inte hit.. får allt ta saken i egna händer och se till å åka!
Att tänka saker skapar inget, jo först en tanke men sedan måste man handlar! Precis som du inte kan säga förlåt eller säga att du ska försöka, inget betyder något innan du gör en handling och agerar och visar att du menar vad du säger! 

Vad längtar DU efter?

Tjuvar något fint skrivet av Fully Raw Kristina. Men från Sassas blogg. 


every next level
of your life
will demand
a different you-
a better you.
It takes courage
to operate
in your heart space.
smile.
keep evolving,
keep loving.
the best is yet to come.

Ta vara på dagen! Kramas!!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...