onsdag 6 september 2017

Älskade du


Vissa säger vart har min bebis tagit vägen å känner saknad. Jag säger välkommen underbara tid då du växer dig lång som mig och man kan driva med dig, luras, skratta å hitta på saker ihop! Du är stark, tjurskallig, tävlingsmänniska, visar ett brett känsloregister, du testar mig ibland så jag inte vart jag ska ta vägen. Men i nästa stund, är du grundad å lugnet själv å gör som jag.. skrattar  åt mina egna sjuka skämt! Du har en mamma som är obrydd med sin kropp inför dig å pratar med främmande människor, ler och kramas, gråter och blir arg för att de är att vara människa å man ska inte va så brydd va alla ska tänka å tycka! Lyft blicken å heja mot de du möter, fråga hur de mår, eller bara le!! De är vi som är förebilder för våra barn! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...