onsdag 16 augusti 2017

Tacksamhet!


Vad konstigt de blir när man haft 3 veckor med E heltid, de blir väldigt intensivt på alla sätt och kanter ;) I går att plötsligt vara ledig och plötsligt att inte ha henne att liksom ha koll på gjorde att jag hade lite lätt ADHD, damp, rastlöshet i kroppen. Ja, de blev jätte konstigt! Jag tränade, prommade, fick underbart sällskap under lunchen här hemma, jag uppskattar denna relationen verkligen. Vi kan prata om allt och det är egna åsikter, man kan säga ifrån och säga hur jag/hon ser på saker och ting och man liksom tycker lika mycket om varann även om man tycker olika eller ser på saker och ting på olika sätt. Det är ju de man vill ha lite, få igång en både delad, gemensam syn på saker och ting och helt enkelt tycka helt olika och kunna samtala kring det. Sedan att de spårar och vi skrattar mycket de uppskattar jag extra mycket. När man känner att en person är lika störd och kläcker ur sig saker och ting som andra inte skulle prata om öppet då känner jag bara fy fasen va gött! Så ett uppskattat lunch möte;) 

En ny bok i handen efter ett besök på bibblan och en super mysig kväll med min hälft på hockeyn, första för i år. De blir nog fler;) Att göra saker tillsammans is da shit.. å att kramas å att pussas å att mysa. 

Tack för igår!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...