fredag 4 augusti 2017

Möten


Semester börjar lida mot sitt slut och den har verkligen varit givande, energikrävande, underbar, vacker, insikter, upplevelser, fartfylld, lugn, svettig, humösvänande, god, känslosam, glad, .. ja den har nog varit allt! Som livet kan se ut!
Just nu väldigt lugn efter frukost och med en java i handen och en bit bar. Frisk luft fick min kropp att vakna till denna morgon. 
I sommar har jag uppskattat sjukt mycket mina vänner som jag hörs med i stort sett varje dag, jag har särskilt uppskattat ett möte med en vän som jag umgicks med för 5 år sedan sedan kom vi i från varann, kanske pga hur livet såg ut just då eller att vi behövde vara i från varann, ingen aning och de spelar ingen roll heller. Från att inte hörts på 5 år så är det en av mina morgonsmsare och från att inte setts på 5 år så pratar man om ALLT och litar fullständigt och som hon skrev.. inget man säger blir konstigt! Så sjukt glad att vi hittat igen varann! 
Sågs för någon dag sedan och jag hade nog kunnat dela soffa i timmar och bara fortsatt surra över kaffe och gott vin! Å det jag kan verkligen uppskatta är vänner som går in och säger åt ens barn, vet hur de är att vara förälder och liksom när de ser att barnen gör något fel så kan även de kliva fram och rätta till. Älskar sånt! Biter bra på barnen! 

Veckans träning har gått bra och jag känner mig lite lättare i kroppen, som om den börjar svara lite bättre, KUL! Kroppen har känts mjuk, rörlig och jag har känt mig rätt stark! 2 dagar lite tröttare pga sånt som kan dyka upp i livet men igår efter en kanondag i solen och på badet så var energin hög på kvällen och jag liksom var tvungen ut i kvällssolen och ta en promenad och benen var så lätta och ville liksom skutta fram!
Att se min dotter och min hälft lysa och skratta det är som världens bästa PWO.. finns inget som gör mig så glad i hjärtat! De betyder allt och att de mår bra kan jag gå över lik för!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Finaste brudarna med stora hjärtan 💕

Jossan-Wellness by me! sa...

Underbara DU!

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...