söndag 23 juli 2017

Njutning!

En lördag fylld av njutning!
3 timmar surrandes med en vän på ett mysigt ställe. Tänk vad tiden går fort när man inte setts, mycket har hänt och man ska ta igen lite tid i hop. Underbar kvalitésstund.
God enkel wokmiddag med blandning av filé resterna från kroockisen för någon dag sedan, 2 glas vin, sedan mysa på i soffan utan några måsten. Jo jag hade kunnat och behövt städa men upplevde de viktigare att bara vara ;) Jag unnade mig rawfoodbollar, choklad och trivdes. Gjorde exakt vad jag behövde där och då.
En vän har kommit hem igen vilket är skönt då jag vill veta att folk är hemma då de varit ute efter vägarna. 
Hann uppleva alla väder igår. 
En god natts sömn och dags och göra dagen, träning ska hinnas med, tvättas och fixas för semester. 
Så skönt de ska bli att E kommer, älskade dotter vad jag saknat dig! Men jag har verkligen passat på att vila upp mig och läst böcker som gör mig till en bättre människa, kanske oxå en bättre förälder!
Sista veckorna innan semester så kände jag inte igen mig själv och tålamod, jag behövde ledigt, jag behövde sova på nätterna och behövde hinna med mig själv. 
Nu känns de bra igen! 

Frågan är bara nu, vad vill ja ha ut i framtiden? Vad ska jag nu hitta på?!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...