söndag 11 juni 2017

Söndagsmiddag!

God energi i form av trevlig folk jag träffat och saknat på gymmet. Dålig sömn som ska bli bra i natt. Det jag viker på när de händer saker är sömnen. Lyckades i allafall sova till 7..tttaaaadaaaa;)
Ett morgonpass med benpress, böj i ställning med bellor, baksida lår i liggande legcurl, sittande benspark, sittande vader, crunches med rep, raka mark med hantlar samt ett set med stång.
Stretch, lite surr mellan seten! GÖTT med gamla gymrävar i gymmet som man får säga hej och småsurra med.. som jag saknat det! Bra motivation och lätta vikter ska nu bytas ut eftersom med successiv höjning för att öka lite i vikt! Känns kul! Älskar morgon, typ gymmet för en själv och bästa en dag som denna så att de enda få som är där är sådana man känner till och som får en att hälsa och le och de sprids en positiv energi på morgonen. Något jag är extremt känslig för, dåligt morgonhumör..

Sedan tog energin slut, min dotters med så vi var en nice kombo eller inte, haha. Men efter regn så kommer sol och vi får en mysig kväll tillsammans. Ett stopp och handlade nytt bockia och en "vattenboll" till sommarens bad. En hinderbana är uppbyggd av min dotter i vardagsrummet och de ser lite ut som ett bombnedslag, men så får de vara om hon håller sig sysselsatt och glad!
Rawfood lunch ala Hannas raw for good som kan beställas till Hälsokraft på fredag. Detta var en algsallad men jag förstärkte den med ägg och makrill. Goda fröknäcke till!
En lövbiff ala strimlat med strimlat sidfläsk, lök, vitlök i mängder, tamari, köttbuljong, peppar, sambal, fransk senap och lite tomatpure. Stekte på de med smör och sedan fick de "krockas" i poooootten :D Blev jätte mumsigt!! 
Blev en stor låda över, var nog 1,5 kg kött i crockisen i dag.
Vad har hänt sedan jag började med Paleo utmaningen ala 30 dagar?
JO.. min mage är LUGN och gått från racerfart ofta till att vara helt vanlig, normal och i fas!
Jag fuskar med bcaa under träning som innehåller sötningsmedel, samt lite socker i chokladen jag äter dagligen men väljer en 85-92%. Annars har jag hållit i helt ut!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...