måndag 26 juni 2017

Okej!

Okej, jag har gasat 3 veckor nu i träningen, absolut inte mer pass då jag dragit ner på passen men jag har försökt öka i vikt då jag lagt på mig en hel del fett och ska kunna försöka bygga lite istället och hålla bättre. Handleden är trött av gym och yoga så idag träffade jag världens bästa Micke från Rygg och Led en snabbis på stan, skakade hand eller vad man ska kalla de.... han kände igenom handleden i allafall :) Sjukt tacksam över så snabb hjälp medans de satt och fika på EH. Jag och Em såg ut som kaos, jag stod hemma och skulle slänga bacon i pannan och sedan hoppa vi på cykeln och va på stan på strax över 5 min, cyklade hem i total SPÖ regn, haha. FAMILJEN KAOS!
Men vi skrattade när vi kom hem och satt barrumpor i köket och åt lunch sedan.
Ägg och bacon är stående här de vissa dagar sedan jag började med Paleo, antingen till frukost eller till snabblunch. 

Älskade UNGE! Ibland blir jag fullkomligt tokig på dig och nästa sekund tvärtom. 

Då jag kände mig sliten i handled så hoppade jag gym, jag valde en bra skonsam variant av intervall för nacken. 5 min uppvärmning där jag går på bandet, höjer till maximal höjning, går på hög fart 30 sek, drar ner till 2km/h och sedan höjer jag var 30 sek. Jag behöver inte springa men får upp pulsen som en vanlig intervall och de tar sammanlagt 20 min med uppvärmning. Avslutade med min nedvarvning där jag bara gick på bandet och hann väcka mina vänner på bandet med en morgonkram! 

EN BRA MORGON! Där jag flera gånger gått runt med ett leende och varit glad över mina vänners sms, jag har otroligt fina vänner. Vi ses inte ofta, inte alls men vi delar allt! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...