torsdag 8 juni 2017

Men helt ny energi!

Tänk vad en natts sömn kan göra för välmånendet, svepte några extra gram L-Glycine, magnesium och selen och sedan kröp jag i säng efter en skön kväll, en lugn kväll, utan tv, lite bloggläsning, lite yoga, mässande med vänner, mys med kisse och bara lugn helt enkelt. Så där passande efter en lång arbetsdag och 2 sämre nätter :)
Men efter regn kommer sol.. och i morse vakna jag kl 5 och låg kvar och lyssnade på en guidad meditation, har slutat flyga ur sängen, jag vaknar lugnt, känner efter mer numera vad jag behöver idag.. ja just idag..inte vad min plan var utan mer vad jag här och nu vill och behöver.. ingen autopilot!

Jag var pigg, 8 timmars sömn, JAPP!!! Cyklade ner till Legendary, körde armar, sträckte mig i bliccarna lite så jag får ta de chill några dagar men ett bra pass och pga mina 3 pass i veckan så ökar jag nu i styrkan, motivationen är högre, jag ser mig grimasera och ta i igen.. en grym känsla! Saknat dig!
En lugn kväll kan vara klockrent... å vad är inte bättre än att få en röv i nyllet????
Förberedde igår 3 bas till frukost/mellis. 1 burk kokosmjölk, INTE LÄTT! 1 dl chiafrön, 2 dl vatten och det får röras om och sedan stå över natten, delar de på 3 delar och sedan kan man mixa vad man vill som smaksättning och topping/granola osv. Hur enkelt och gott som helt! Lakritspulver är en favvo, äkta eko vanlijpulver är oxå smidigt, lite sötma från frukt och bär, lite agave och massor av nötter och frön!
Är du redo för dagen? De är jag! Kommer bli en underbar dag! Kanske en repris på gårdagens espresso på EH. Vem vet!? Man måste prova nytt ibland;)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...