torsdag 22 juni 2017

Livet... å kärlek!!

Ta hand om varann!! 

De är skönt när man upptäcker att man styr om planen ang midsommarfirande och bokning och inte blir ens på något sätt påverkad humörsmässigt.. de enda jag känner. SPELAR INGEN ROLL.. bara vi får vara tillsammans. Skiter i vad det är för väder.. jag vill bara vara ilag.

En lugn och skön efter jobbdag trötthet, en somna på min axel, kisse vid mina fötter, emmy saknad.

En tidig morgon, plockade blommor i skogen, rullade ut mattan efter frukosten och vilar kroppen från gymmet idag.. trots att jag är ledig och har mer tid till det. 
Men duschen blev längre, javan längre, gått runt och dolat hemma medans min hälft tränat och förberett för att åka på en tur. 
Förhoppningsvis är ICA öppet efter vägen då kylen ekar.. 
Vi tar med java, kylbagen och sedan får vi se var vi hamnar.. tror de blir ett berg!

Godmorgon Världen och trevlig Midsommar på er!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...