måndag 19 juni 2017

Laddad!


Nyvaken, yrvaken laddad på axlar! Jag hade inte energi kvar att köra axlar i hop med rygg igår utan la allt krut på ryggen.
Mycket fokus på att stärka upp mellan skulderblad och baksida axlar för att ha bra stabilitet för nacken. Nya övningar, nya maskiner och man är liksom dyngsvag men styrkan kommer snart, de känner jag! Kroppen är redo och laddad så snart är jag back on track igen!
Solen skiner och klockan är inte ens 8 men frukosten och ett bra axelpass är avklarat! I dag är vi lediga och siktar på vara ute en hel del. Kanske tar en tur och tittar vid laxtrappan när E vaknat. 
2 dagar till få jag rå om na så vi ska passa på att rå om varann maximalt! 

Mysigt att få haft kontakt med den person som jag haft som förebild tidigare inom fitness, de skapar ännu mer motivation i gymmet även om vi inte pratar träning utan livet. Sånt som jag älskar att prata om! 
Jag älskar människor som liksom bara -Life i shitty right now! och så kan man prata om de.. eller Jag mår som en kung. Att man inte liksom låtsas något utan man tillåter livet att vara precis som de är och hanterar de därefter! :D

Gymmet har fått in en släde.. den var monterad idag och testade den mellan ett axelset, satan vad tung de var motför vad jag trodde.. men kul med något nytt där med... kroppen får liksom chockas hela tiden på ett eller annat sätt! KUL!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...