onsdag 7 juni 2017

Ladda

Livet är inte alltid lätt, de som är lätt är att känna efter vad man behöver tycker jag numera i alla situationer. höras med vänner, gå ut i skogen, rulla ut mattan och andas! Kramas med de man älskar och tanka kroppen med god kost. Är ett ben på bordet ostadigt som sagt så får man lägga extra krut på andra. Som Mårten sa på föreläsningen .. väldigt sant! Alla har oftast något bordsben som är i stunder mer ostabila.. lägg ännu mer energi på de andra då så kommer de sista benet att bli starkare och du faller inte.
Sov dåligt, låg kvar längre, somnade om när min hälft åkt. Tog en tur i skogen, andades, åt en god chiapudding med massor av nötter och frön. En god java och mörkchoklad, läste mina underbara vänners sms och sedan rullade jag ut mattan. Solen skiner, de blir en lång arbetsdag, men den blir fin!
Världens godaste räksallad! LYX!!
TACK Jammis för nu är jag mörkare i håret, uppklippt och med lugg! En trevlig stund i frisörstolen, en god java från Costas.. min lediga dag spenderades i alla känslors tecken! 
En ny dag.. nya möjligheter! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...