torsdag 11 maj 2017

Vackert!

Morgonen var kylig men otroligt vacker, en hälft i luren, en prom och sedan så var starten på dagen väldigt perfekt. Lyssnade på Markus Greus och hans tänk kring smärta i kroppen och träning. Väldigt intressant! Finns ett avsnitt på Hälsosant.


Födelsedagen spenderades på jobbet, lång dag igår, långdag i dag. Åt middag och kröp under täcket och mös tills de var lite kvällsfika och sova :) En skön enkel dag men många som ringde och sms, tack, ni betyder mycket.

Fick en VÄLDIGT bra present, ett år på YOGOBE!!!Jag har inte haft den tjänsten på länge så de känns kul att kunna köra igång igen. Det tackar min kropp och knopp för!!! Yogan hanns inte med i morse men de får bli i kväll, jag försöker få till några minuter, från 5 till 40 max per dag, för att hålla igång rörlighet och tänka på fokusera på andningen ordentligt 1 ggr per dag.
Det ska vara prestationsfritt, de ska vara enkelt, de ska vara skönt, de ska vara allt annat än vad vanlig träning är för mig, de ska vara en kontrast till att landa.

Frukost med rejält av topping, en smoothie med tranbär och cocosmjölk,banan, citron och vanlijpulver. Otroligt syrlig och god, nötter och frön och torkade tranbär on top! 
Tänk på att ha gärna nötter och frön i kylen då fetterna härsknar lätt! 

En morgon men min favvo choklad, min java och make, en morgon som kommer bestå av en cykeltur för cellprov och sedan jobb. Vi ses på Hälsokraft idag, gågatan är som bäst nu, när solen skiner och folk tinar fram! Det är något speciellt med stan:)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...