måndag 22 maj 2017

Skratt!

Som vi skrattat idag.. som vi vurpat med cyklar, som vi varit som två fån på coop... så övertrötta!!
Fanns inget hemma till frukost och kvällsfika så vi tog en kvällstur med cykeln till affären. 
Okej, högfett och protein och bort med socker helt en period och då även fruktsocker. Vanligt vitt socker äter jag ändå inte. Bort med mjölk igen ( å gud vad min mage kommer tacka mig som slarvat så mycket)
En drink med kokosmjölk, blåbär, cocos, avokades och wrooom wroooom, lite frön on top och några gojibär. 

Jag älskar att experimentera och ju mer jag lär mig om kroppen ju mer spännande är det att testa på sig själv. Hormonoptimering påkopplat för en stund och se hur alla brutalt viktiga hormoner kommer funka... sådan obalans de finns där idag men här ska de bli balans! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...