måndag 22 maj 2017

Så där ja!

Min plan var att inte byta gym nu när mina vänner slog upp portarna i helgen men när jag gått runt ett tag och kickat så kändes de annorlunda, jag tänkte om. Motivationen i gymmet har varit låg sedan nacken paja.. utbudet är inte de bästa där jag är och jag blir inte motiverad helt enkelt och de blir väldigt enformig träning. Här fanns mer utbud i benträning då jag inte kan ha belastning på nacken och finns utbud för överkropp som för mig axlar, nacke och rygg. Sedan tänkte jag att träning är ju verkligen mitt intresse och de jag lägger tid på.. så därmed, tjitjingade jag ett årskort och idag blev oskulden tagen på det nya legendary gym. Ben avklarad och som alltid när man är på ett nytt ställe så är man lite virrig och träningen blir lite annorlunda ;) Men jag har ju kört i de flesta av de maskinerna för de var rätt många som var lik Ironworks i sundsvall. Så jag ger gymmet 4 hantlar av 5, de saknas ett barnrum. 
Känns som ett gym där jag brukade träna i hoodtröja och tights och dra huvan över huvudet och försvinna.. de har jag saknat. Därmed måste jag nog köpa en ny hood!


Ett läsvärt, tänkvärt inlägg i ett ytlig värld!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...