onsdag 10 maj 2017

Min dag!

Min dag började med frisk luft, min dag började med ett nytt upplägg, min dag började med att se fulla köksfönstret av kryddor (tack J för en trevlig sällskapsrunda), en ny dag efter en dag av chill och lite sällskap, en ny arbetsdag, en ny dag då jag lägger i hop rygg och axlar för att låta sedan det partiet på kroppen vila mer från vikter under sammanhängade period och så om jag kan därmed gå framåt. 
Min dag började även med att få potatis och hjortronsylt utanför dörren när jag satt och sket.. 
Min dag började även med fina sms som gjorde mig tårögd och framförallt tacksam..

Nåväl.. i dag är det min och min brors födelsedag! Grattis till oss!



Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...