lördag 20 maj 2017

Kvalitets lördagmorgon!

Premiärtur på inlines medans de andra sov och nu detta!!!! Magiskt!! Äntligen lite värme i norr.
Inlines är underbart, halvfarligt, går fort, jobbigt å ingen belastning på nacken.
Sedan premiär även på yoga mattan... UTE!!! SÅ UNDERBART att få andas in i solhälsning och låta kroppen vara i ett härligt flow. Magi!!! Jag längtar så mycket tills vi har vår egna uteplats där vi kan ha massor av grönt och där jag kan rulla ut  mattan själv "privat" och yoga. Det är underbart. Kroppen var RÖRLIG idag och jag satte sånt som jag i vanliga fall inte sätter. När man låter kroppen få ta sin egna tid på sig och inte pressa den eller stressa fram något så händer det plötsligt! De små stegen i rätt riktning.

Min dotter vill inte gå på kalas i dag utan vara hemma med sin käre mor så då myser vi på hemma och tar vara på dagen ihop! De kanske räcker med ett kalas på en helg;)
Inget mig emot, tid tillsammans är viktigt!

Ta vara på dagen OCH varann!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...