onsdag 17 maj 2017

Gratis! GRATTIS!

Om du använder denna länk så har du tillgång till YOGOBE i 14 dagar gratis!!!

https://yogobe.com/se/recommend/gw8p27dkc 


Finns så sjukt många olika filmer, instruktörer och olika typer av stilar. IN OCH TESTA. Mina favvo är Milla Floryd och Johanna Andersson.. men de finns så många fler!
Ingen matlåda idag(prioriterade en stor matchalatte och en stunds avkoppling på mattan i morse när E gått till skolan istället...) men ändå bra mat i magen! Tack för att de finns typ ett ställe som har bra mat i stan om man är kräsen! Rost och färskosttallriken. 
Glutenfritt, tänk över 3 år sedan jag började med glutenfritt och så mycket bättre magen blivit. 

Sedan gjorde jag en brutalt god smoothie på butiken.
Cocosvatten, spenat, gurka, äpple, päron, citron, avokado,ingefära och kan de ha varit selleri?;)
Superfräsch! 
Ägg är världens bästa livsmedel att ha med sig som backup och lägga till en smoothie, optimalt mellis. 

Vad är ditt favvomellis? Läs på innehållsförteckningen på de du äter... innehåller de saker som du VET vad det är eller är det bara konstiga E-nummer? Så enkelt och rent som möjligt. 
Det är bara och läsa på proteinpuddingar som går och köpa på affären, sådan som jag själv ätit massor av, men vad innehåller de egentligen? :P Inte något vi är egentligen skapta för att äta. 
De vi stoppar i oss ska egentligen sakna innehålls förteckning, eller så lite som möjligt, då är det rent! 


Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...