lördag 6 maj 2017

Calm!

I dag startar vi med ett lugn, en runda bestående av frisk luft ala äntligen HELG och där oxå ledig,en intressant pod, en dubbel yoga matta med ett fnittrigt sällskap och någon som vinglar bakom rumpan på en.. ännu bättre balans och fokuseringsträning för en själv. 30 min försvann i ett naffs och en ny 30 dagars utmaning är påbörjad. KUL! Det funkar verkligen för min rygg och nacke och jag har fått så mycket bättre rörlighet och de är en variation som en som jag fastnar rätt i samma mönster typ.. passar mig utmärkt så det automatiskt varierar sig.
En dag med barn på kalas, ett barn som är något nöjd över att hon ska få åka båt med sin farbror, en mamma som skulle ha behövt en bättre natts sömn men istället för vi ta dagen för vad den är och sova bättre i natt och kanske hinna med en stunds vila innan eller efter vigseln. Jag får stänga ögonen i bilen och vila mig en stund helt enkelt. Göra de bästa jag kan för att dagen ska bli så bra som möjligt!

Önskar er en underbar dag då jag sitter OOOOO duschad och med en helg mask från hauschka i fejjan.


Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...