torsdag 6 april 2017

Världens enklaste soppa!


Underbar morgon, underbar vila för att få till bra pass framöver! 
KVALITÉ inte kvantitet! 

Testade Food pharmacys super soppa i går och tog det jag hade hemma. Brutalt enkelt och gott blev det. Fick med mig en burk på jobbet som åts med ägg och fröknäcke. Hade middagen klar på 15 min efter stängning. 
Kylen är uppfylld och igår shoppade jag loss på de vi behöver från jobbet i form av probiotika, B-vitaminer, järn, linfröolja, gojibär, bcaa. 
Ju mer jag lär mig om kroppen och kosten så blir man både rädd för kunskapen om vår utveckling med sjukdomar och hur vår livsstil påverkar oss och hur dagens 'normala' samhälle fuckar upp mycket i kroppen. 
Det är så intressant med allt som har hur vi fungerar. 
Hur vi påverkas av stress och hur de sedan blir reaktioner i kroppen. Jag har känt dem och känner av dem för man får ju betala ett tag efter liksom! 
Jag bara äter information och tycker de är intressant att dela med mig och kunna ge tips och råd till de som verkligen förstått grejen med hälsa! Inifrån och ut❤

I bland typ varje dag behöver jag en stund för mig själv.. i morse hanns de inte med. Emmy skulle duscha vilket hon älskar när hon väl är där inne. Jag rullade ut mattan och fick min stund, så otroligt skönt och bara få andas ut dagen och andas in lugnet. Inget eller ingen som stör. 

Kärlek!!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...