fredag 7 april 2017

Testersligan!

Jag är rätt van.. det är något jag anser som är dåligt med min egen hälsa. Jag har lätt för att trassla till sömnen och sover man inte bra är man inte hälsosam! Den är så pass viktig, men försöker att inte lägga större fokus på de nätter jag inte fått till det. I natt trodde jag att det skulle bli en bättre natt, var trött, läste, la mig och sedan kom en tröllong som låg och höll mig vaken genom att småsparka osv på mig under natten. Det gick bara inte att sova och frustrationen kan verkligen komma då. Men vad hjälper det.. blir ju bara stresspåslag av stress då i kroppen! VILKET ÄR BAJS!
Hur söt hon än må vara vid min sida blir man lite lätt frustrerad då jag vet hur viktig sömnen är för att må bra!
Att lägga fokuset på den förlorade sömnen gör bara att de låser sig mentalt ännu mer.. man tar en ny dag med nya möjligheter och gör de man kan för att få de bästa tänkbara förutsättningar.
I dag blir de att gå ut och äta då jag inte har matlåda, de blir en lugn kväll och förhoppningsvis en promenad eller en stund på yogamattan, sedan bara få mysa upp i soffan och sedan somna gott och veta att i morgon... i morgon finns inget som heter jobb på några dagar! Lovely!
Jag får jobba med Rebecca och jag får dessutom garanterat njuta av en fredags stor jävla java på Espressohouse!
De blir en bra fredag!
Denna underbara duschcreme alltså, det är som skum av lyx av härligt lugnande lavendeldoft och sedan att man vet att den är fri från allt tänkbart skit! Weledas Bodywash, perfekt present då det är ändå sånt som fölk förbrukar hela tiden och bra för både miljön och ditt organ.. Huden!
Detta känns lite spännande, jag ska äntligen testa en menskopp, tänk om den funkar bra för mig. Då slipper man köpa tamponger och annat skit för så många år! Finns hos oss Hälsokraft :)

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...