torsdag 13 april 2017

Sushi


I går fick jag äran efter jobbet att prova min Hannas på Raw For Good! sushi, den smakade ljuvligt efter en lång jobbdag på stan. Hanna leverar ju raw bakverk men nu kan du även ta kontakt med henne för att beställa luncher och hämta de bland annat hos oss på Hälsokraft! 
Verkligen superfräscht och de var som sagt perfekt att ha färdig mat när jag kom hem från jobbet, det enda som saknades var ett glas vitt eller en god kombuscha från jobbet. Men de får bli nästa gång. 

I dag är de första gången på evigheter jag vaknar med känningar i nacken. Ryggpasset las om och fokuserades mest på rörlighet och mycket stabila övningar i maskin och nu en varm dusch och förhoppningsvis så hinner jag med en stunds rörlighet på yoga mattan oxå. I dag stänger vi ju kl 16:00 och ledigt i morgon så jag kan nog allt unna mig den tiden på mattan. :) 

Fyll påskäggen med något vettigt i år! 
Det du äter idag är det kroppen har som byggstenar i morgon.. ge den bra förutsättningar!
Lägg till ett nytt hälsosamt val i din kost och ta bort ett som inte gynnar din hälsa!

Ha en underbar skärtorsdag! Ses i blåkulla!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...