lördag 15 april 2017

I did IT!

Leendet som sprider sig när man går ner efter 16 varv i intervaller. 
Första 10 var en minsta intervall sedan 6 på 30 SEK. Flåset är inte med mig än men jag fixade det! På fjärde varvet tänkte.. de här kommer inte gå! 
Men tog intervall för intervall. Såg mig som målbild som lätt, pratade högt med mig själv.. försökte tänka lätta steg. 
Det är bara några få intervaller denna dag sen ska vi ba glassa.. kom igen!!! 
Kul å ha koll på tid å puls med min nya garmin. Teknik kan göra de lite roligare i bland!:-) 
Å när jag gick nerför slänten sista gången så bara for leendet upp och var så nöjd över.. JAG FIXADE DET! 
Det spelar ingen roll tempo, de är jag som ska framåt sen skiter jag i tider. Pulsen gör att jag kan hålla koll å gå framåt. 

Javan å raw chokladen efter var magisk!

Godmorgon härliga påskaftonsfirande skitar! 

Streck för å ha koll på vart jag är i intervallerna. Minus 6, friskt! 
Denna ska inhandlas i dag, min är slut... eftersom jag hatar cancer och har en godartad lymfkörtel i armhålan som gör mig påmind ofta :/ så vägrar jag bajsdeo. 
Försöker bara använda naturliga deoderanter. Tänk själv. Aluminium i armhålan nära körtlar och bröst:/ 
Byt till naturligt!!! 
Denna är en prisvärd roll utan skit som vi säljer. 
Enjoy your day och komma å surra å shoppa av mig och Hanna på Hälsokraft idag ❤️

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...