fredag 10 mars 2017

Som vi väntat!

Eller i allafall jag!!! Den underbara känslan när man säger till sitt barn att idag är det fredag... nu tar vi HELG!!!!
Kroppen är bra men känslan är lite förskyld. Men vi sprättade en Kan Jang direkt och de funkar om man tar de i exakt tid i rätt känning! 
Träningen har tagits i lite pause läge då jag känt att något varit där inne. Satsat på sömn och inte till failure utan lättare och bara köra igenom kroppen på sina dagar. 
60 dagars yoga klar och jag kan inte släppa de så jag går på igen, 30 dagars utmaning here I come! 
Kropp gillar de, nacken håller sig i schakt bättre. Bygger stabilitet inifrån som hjälper till. Ångrar aldrig att jag ställt mig på yogamattan efter avslutat pass. Även om jag är trött och sliten så kan man ta de där man är precis i känsla och dagsform och jag får hursomhelst stärka mig och träna på andas DJUPT och lugnt.. vilket får följder i Resten av livet:) 

2 dagars vila från vikter igen och lite cardio väntar, 30 min vardera och vad jag känner för i stunden:) Sedan tid med Emmy. Morgonpasset körs oavsett ledig eller inte för att få 'ful'träna, sen få duscha å va klar för resten av dagen. Känslan är så jävla skön, man har fått svettas, nacken har fått starta med rörlighet vilket gör vardagarna lättare. Sen morgonyogan får resten av dagen att bli lättare i form att hantera stress och de man kan möta i positivt och negativt från sin omgivning. 

Nej lite hård musik i öronen sen 30 min egentid i min bubbla innan en ledig härlig lördag möter oss! 

Godmorgon! 



Fibersirap... Love IT! Naturell yogurt, keso och granola. Så gott till mellis!!!
Kokosmjölk, chia, lakritspulver, vaniljpulver, agave.. låt stå och rör om då å då. Frukt och bär till. Ännu mer mums!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...