söndag 12 mars 2017

Raw for Good


Helgen lider mot sitt slut, dagen har inte varit drömlik men så är de ibland med barn, hur mycket man än älskar de så kan man ibland slita sitt hår för att vara pedagogisk och tänka hur hade mamma gjort om hon funnits och hur hade hon gjort när vi var små? Jag kan känna mig så sjukt ensam vissa dagar då jag saknar så att bolla tankar med henne. Med ens föräldrar är jag uppvuxen med att dela alla tankar.. de saknar jag mycket. 

Nedbäddad tröllong, vi har kvällsfikat och jag tar mitt "godis" för i helgen från bästa
  Raw For Good finns att inhandla hos oss på Hälsokraft. Mina favoriter är jordnötsbollen och jordnötshjärtan.. tror de är för att jag passar på att äta dessa när jag är ensam och inte tar död på M genom att han är nötallergiker.  Magiskt goda!
Glutenfritt, mjölkfritt och garanterat fritt från vitt socker!

Jag är allätare men ändå NOGA med vad jag äter utan att skapa förbud, njutning i mix med bas av hälsosam mat som skapar bra förutsättningar för kroppen. 
I morgon har jag ben på tur, lite extra godsaker skapar bra förutsättningar för bra energi på passet!
Ba och köra men nu vila vila vila, mysa mysa mysa och krypa under filten.

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...