torsdag 2 februari 2017

Vakt!


Någon som sätter sig på höjd för att ha span på hamsterburen som står nedanför soffan haha.

Gårdagen bestod mycket av enorm trötthet, pms och huvudvärk. 
Lyssnade på en intressant pod denna morgon med ämnet pms och pmds .. intressant!!! Jag har haft sämre och bättre pms under hela livet. Jag glömmer liksom bort problemet men inser nu att jag haft en sämre pms period i mitt liv och trott kanske att de varit annat som krånglat till det. Så nu i med mera maca,linfröoljlan, fortsätta med b-komplex som är bra med B6 och sedan magnesium. 

Ett bra och kort axelpass på morgonen med avslut på mattan, 20 min yoga där det blev en hel del belastning i en sekvens på axlarna. Så nu har de fått jobba rätt bra :) 
3 kg upp så de märks på och i kroppen att jag ändrat kosten;) Som mac, high five! Älskade vän!

Lets have a great day! 



Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...