måndag 27 februari 2017

Saknad


fröken diskret! 

Vi har haft en BRA helg tillsammans. Jag och E har fått mycket egentid tillsammans,en del skratt, en del bråk, en del diskussioner och vi har varit i snön, suttit i solväggen och druckit kaffe, varit ute på restaurang... å bara varit! Läst ut 2 böcker så nu har jag lite damp i över att jag inte har någon bok hemma att läsa så jag måste nog försöka ta mig på bibblan i dag för och låna en ny. 
Dålig sömn i natt så då får man ta dagen som den kommer, glad att dagens yoga pass var ett chillpass och inte styrka, jag har tränat ett lätt benpass med grymt peppande musik i öronen då jag startade spotify efter några år borta och insåg att jag hade musik från Simme där som man haft när man kört gym ihop vilket gjorde en bra energi i kroppen. 
Ett bra pass och resten av dagen ska bestå av vänskapligt återseende, mycket te, någon kopp java och just nu så håller jag på hungra ihjäl så de får bli en nödproviant i form av en proteinbar innan vi ska luncha tillsammans *LER* 
De blir skönt att få ses i verkliga livet och inte genom telefon. Saknar fortfarande inte de sociala medierna. Jag slipper se vad alla andra håller på med och kan bara lägga fokus på vara här och nu och lägga fokus på mig och mina kära. De är skönt!
Saknaden har funnits där på slutet då det är stora saker som snurrar i min skalle och då inte ha min mamma att bolla tankar med gör att jag känner mig ensam även om jag INTE är ensam då jag har en hälft jag kan bolla de tankarna med.. men jag är så van att klara mig själv i relationer och har alltid bollat med mamma. 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...