söndag 26 februari 2017

Naturlig!



Ett steg framåt, i dag testade jag 15 min jogg och rumpan sa OK, de här fixar jag, återhämtning av rumpestump går åt rätt håll och i morse fick jag svettas, jag fick upp min puls lite och fick en stunds egentid.. jätte skönt! Halv 6 var det inte många själar en söndag som utmanade mig på konditionsmaskinerna;) musiken var skön och kroppen kändes bra! 
En god frukost, en utläst Yoga bok av Malin Berghagen, intressanta tankar och otroligt vackra inspirerande bilder.. MAGI! 
Gillar naturligt och innan jag duschar så tar jag sesamolja, jag masserar ansikte, masserar mig själv från topp till tå med oljan och sedan kliver jag in i duschen, en lång dusch och avslutar med att smörja in mig från topp till tå med cocosolja. Full pejl på vad jag har på min kropp helt enkelt och huden "Äter" upp oljan och känns super mjuk och go! Dessutom så vet jag vad jag har på kroppen och behöver minimalt med produkter i mitt badrumsskåp. 
Jag har FIN hud och de beror till stor del på att jag inte stressar längre, jag tänker mycket på vad och hur jag behandlar min tarm med näringsämnen och boostar med syrade grönsaker, probiotika och prebiotika då jag vet hur mycket de styr så MYCKET men blandannat HUDEN!

Från och med i veckan har jag börjat med ett intressant tillskott som är svårt att få i sig via kosten och som har många effekter på kroppen nämligen MSM.
På Kurera finns mycket info om man är intresserad av vad detta ämne gör för mig eller dig. 
Jag äter de för mitt hår, mage men framförallt för leder och återhämtning .. samt min nackskada.

Have a good one!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...