torsdag 16 februari 2017

Föreläsning, smärta och bara att komma tillbaka!

Saknar den friska luften när jag inte får promenera. Väntar någon dag till innan jag väljer att kolla upp det. 
Jag kan yoga lätt och jag kan passa på att återhämta vissa delar av kroppen samtidigt som jag kan köra överkropp och stärka upp mig på andra plan:) 
Gårdagen spenderades på jobbet,lång dag.. fått in yoga grejer(KUL) bra märke Yogiraj!! Jag stängde snabbt och följde med min vän och Hennes vän på Mårten Nylén, en kväll fylld av positiv anda om nyckeln att lyckas. 
Det var som en påminnelse om de vi behöver tänka på, som jag vet men behöver då och då höra. En bra kväll. En trött öm höft efter en dag stående/gående i butiken. 
Jag känner mig otroligt stark och lugn inombords.. en skön känsla av lugn. 
Som han sa igår att göra de jag känner för. Jag lägger inte så mycket energi på vad andra ska tycka och tänka helt enkelt. Följer mitt hjärta och inte någon flock av ström av 'hurdetärtänkt' att man ska leva 2017. Jag bränner mig även på kaffet i skrivande stund😂
Fick även motivationen till att testa något nytt för att utvecklas.. men vad, Will seeeeee!! 

Godmorgon världen! 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...