måndag 20 februari 2017

En helt ny dag!

Rätt häftigt... i dag är jag tacksam över mycket.. att jag vaknade av mig själv pigg kl 4 och låg och surrade med min hälft som inte alls var lika pigg och svarade knappt men jag vaknade ju pigg och glad. Tacksam över att jag valde att köra rygg istället för ben då jag har träningsvärk.. (AV CROSSTRAINERN) ha ha. Tacksam över en god frukost med bra mix av snabba och långsamma kolhydrater, en bra fettmix och en bra proteinkälla som min kropp blir glad över. Jag är tacksam över att jag hunnit rulla ut mattan och kört en 30 min "öppnande" klass för min kropp och kaffebryggaren är laddad. Tacksam över att det är måndag och jag ska spendera dagen med min dotter som är ledig från skolan och kommer om en kvart.


De finns alltid massor att vara tacksam över.. att vara tacksam över de lilla i vardagen gör de stora till magi!


Välkommen mamma vecka!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...