onsdag 1 februari 2017

En dag närmare!


En dag närmare så är vi tillsammans igen!!
Det är rätt häftigt hur de kan vara så att man mest varit själv och trivts med det. Okej jag älskar fortfarande stunder av egentid, stunder i gymmet, stunder på mattan utan att ha någon vid min sida men jag har insett att jag vill vara med den jag lever med 7-24.. en otroligt skön känsla.
Relationer kommer relationer går. jag tror mycket handlar om en själv i många situationer, att jobba med sig själv, sedan stänga av någon bild hur man tror att de ska se ut och mer känna in sitt hjärta. Lära sig varandras språk, att man är olika och fungerar olika och respektera det. Att acceptera att livet inte alls kanske blir som du tänkt dig och jag tror en stor del som stör dagens relationer är samhällets bild på hur de ska vara, sociala medier där man tror att alla har askul jämt och de ser så perfekt ut.. man lägger mer fokus på vad andra gör som att grotta ner sig i någon form av nyfikenhet och sedan en kamp om att vara perfekt.. om man stänger av bruset av intryck från sociala medier och bara lägger energin på sin respektive, sin familj och vänner.. och såklart inte glömma sig själv så kommer automatiskt relationen att bli bättre, du kommer bli mer närvarande osv. 
De tror jag.. vem vet, jag kanske är ute och cyklar;)


Godmorgon! I dag är det vila från gymmet, min yoga pass e klart och de blir en lång dag på jobbet! 
Kärlek!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...