måndag 13 februari 2017

Å där dog datorn!

Orkar inte bli arg, de är bara materiella ting men jag gillade verkligen min relativt nya Mac... te koppen hann tas en klunk innan jag med min borddomnade höger rev ut den över datorn så den dig direkt! 
Orkar inte bli arg, bara less! De var en dag då jag behövde min vän och bad om en lunch, skratt och kramar och där dog datorn och inte kunde han ses heller. 
Nya tag... 
en morgon med ett benpass kl 5. Morgon lugn med Emmy, 6 dagen på yogan med fokus på core. En stunds lugn vid datorn var de tänkt. 
Nu får jag ta en klippning och fundera, behlver jag en dator? Har en padda, har en telefon, behöver jag mer teknik i mitt liv. Jag för över bilder via den till hårddisk och bloggar.. inget mer. 
Jag tror jag klarar mig. 

Nya tag.. de är bara 10000 i materialistbajs. Men behöver fortfarande kramen och prata om roliga väsentliga livs saker... inte onödigt skit;-) som en data jävel. 
Over and out

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...