söndag 22 januari 2017

Min nya skönhet!


Den är så fin!! 
Nacken var risig i fredags och mitt positiva tänk fick en svajning då jag var så trött och strålningen var så stor.. var helt enkelt besviken på det bästa jag har.. min kropp! De är så svårt att förklara, oftast går de bra sedan blir man bara less på den. När de är mycket man vill göra men man känner sig begränsad och de tar energi. Tog extra mycket gurkmeja och bestämde mig för att kolla hur mycket lön som fanns kvar på konto och räkna vad jag behöver ha kvar och sedan investerade jag i en ny matta. Min är nog 6-7 år gammal och har både tappat grepp och för inte en positiv känsla med sig då den varit med mig i så många år där allt inte varit bra och jag tror på UT med de gamla som kan förknippas med dålig energi och in med något nytt eller bara space! 
Den är Eko, den är giftfri alltså, den är linjerad så jag kan lättare se att jag stå rakt i positionerna då jag tränar hemma. Den har hög kvalité, den har bra grepp och den är bara snygg och rulla ut på morgonen. Direkt så fick jag en härlig känsla av att de var ett bra köp, jag är inte en shoppare och verkligen inte en materialist utan tror på energier mer. Att mindre saker får ett sinne lugnare helt enkelt.

En morgonpromenad blev det idag då de är för halkigt för att springa utan broddar och jag ville inte springa löpband, så jag styrde om och fick bli en prom och sedan 14 dagen på min 30 dagars yoga utmaning. M sover och jag valde att äta frukost själv i lugn och ro för att han ska få sova ut och för att jag inte ska dö av hunger. 

Bryt dina dåliga vanor, vi har så många invanda vanor .. de tar tid men de går och en helt ny värld kan upptäckas. 

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...