onsdag 21 december 2016

Working bitch!

I går fyllde jag dagen av lite vänskap och återhämtning. Middag med M och sedan begav vi oss ut efter att vi vilat ner maten på yogamattan i en enda stor hög till Avion och köpte en symaskin till emmy i julkapp och fixade en reklamation på intersport. En skön och bra dag/kväll.  Stängde även ner mitt instagram konto då jag både känner .. vilka är det egentligen som följer mig och gillar jag de sociala flödet där allt ser så perfekt och bra ut!? Gör de mig gott egentligen, kan de stressa ens inre? Upptar det tid från mina nära och kära då jag lätt fastnar med mobilen och scrollar.. sistnämnda: JA!
När man lever med någon så har man saker man stör sig på hos varann (i regel) Hemma har vi pratat en del om detta och jag ser hur den jag lever med jobbar på förbättra och stärka sidor som jag har tagit upp och han har tagit upp att jag lätt fastnar och glor i mobilen (ja de gör vi båda) MEN då måste jag ju dra mitt strå till stacken och plocka bort de som gör att jag fastnar lättast.

Nåväl.. man kan ju bara sluta gå in i appen men jag är antingen på eller av.. lättare att plocka bort! Bilderna ligger kvar och jag har sparat ner på hårddisken. Vill jag förknippas med den jag var igår? Jag förändras ju hela tiden och vill lägga tiden på de jag har här och nu i stunden.

I dag ska inhandlas för en lite utmaning.. 1 månad med Golden Milk varje kväll!

Varför ska man äta gurkmeja?

Är för att leva.. lev inte för att äta! Ät mat för god hälsa!

Nu ladda om för jobb!


Njut av dagen

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...