lördag 31 december 2016

Sista dagen!

En rätt tuff vecka har nu landat, en underbar morgon, bara jag och emmy. Vi kanske behövde det och jag tror marcus kände de och åkte hem igår och skyllde på tvätten ;)
Jag köpte ingredienser till Pizza till de andra och sa att jag kunde äta rester i tele.. sa att jag var slut och less och behövde åka bort. I bland så blir jag de när veckan är slut och man lagat mat och fixat varje dag.. hoppade in i bilen när M hämtade mig och där stod en Rost låda.
-Du ska inte äta rester om du fixar gott för oss!

Underbara människa!!!

Året håller på lida mot sitt slut.. så mycket hänt detta år, framförallt både fysiskt och psykiskt inom mig och ut.. häftigt även om vissa saker hade jag gärna rest utan. Som nacken och som knölen.. Men Marcus kom in i mitt liv detta år! Jag och Linda lärde känna varann! Jag och hannas relation efter över 15 år har blivit ännu djupare. Mackan finns där bara men vi har nog aldrig setts så lite som i år. Jag har fått verktyg att släppa och gå vidare. Yogan har gjort mig mer lugn och sansad och lärt mig andas. Yogan har förändrat min syn på min kropp, relationer, energier i form av människor, saker, mat osv.
Detta år är det år där jag trivt så otroligt bra med mitt eget sällskap, där jag kunnat sitta och längta efter att få rulla ut mattan. Där de materialistiska fått ännu mindre betydelse!
Året då relationer stärkts eller liksom runnit ut i sanden naturligt!
Året då jag blivit ännu mer känslomänniska och har ännu lättare till tårar osv.

Året då jag tagit mer tid till mig och att bara vara.. året då jag insåg hur viktigt andningen är och hur mycket min kropp och knopp behöver mer Yin i mitt liv då det bara bestått av Yang!


Året då jag utvecklats!


Tack 2016

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...