måndag 14 november 2016

Livet!


Just nu älskar jag livet, de innebär att jag inte lever ett smärtfritt liv utan problem just nu, jag väljer bara att fokusera på de fina som finns och hantera de jag möts som behöver hanteras på egen hand eller med hjälp av andra. jag är trygg i mig själv och stark och kan bli frustrerad vissa stunder över människors beteende och fokus men kan bara styra mig själv.. ingen annan. 
Löpning i helgen, gick tungt men jag gjorde de, magen är i lite uppror då jag äter så mycket superfood vilket innebär en utrensning för kroppen vilket innebär att man kan hålla på skita ner sig under löprundan!! :O

Bakat stenåldersbröd som funkar kanon, energirikt, perfekt med smoothie till en måltid med keso på. Basen är bara nötter och frön, mjölfritt och mjölkfritt :)


Njutit av Hannas goda godsaker i helgen. Hon har stått på mässan och har haft mina tankar hos henne massor där jag hoppas de fick en lyckad helg.
Kärlek kan vara mycket, jag och min pojkvän är otroligt olika, ofta funderar jag på om de kommer hålla med våra olikheter, men vi har ju likheter oxå, samma lika behov, men jobbar på kommunikationen, jag pratar, han pratar inte... men kärlek kan visas på så många sätt. Att som i helgen så tog han min cykel när jag jobbade och monterade vinterdäck på den så jag skulle vara säkrare. De är kärlek! Jag älskar omtanke, utan att man ber om saker.. man bara får små hälsingar, tankar, vänlighet osv.. sånt är underbart! 



Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...