måndag 8 februari 2016

Vilken vecka!

Full fart, till att landa och ta söndag! Jag har ärvt en grej av min mamma att jag kan vara väldigt effektiv, eller de var min pappa oxå och han var väldigt bra på det han gjorde och gjorde de bra och snabbt..  I veckan har jag pysslat med annat och haft full upp så allt har legat efter :) Så att vakna och känna SÖNDAG var helt magiskt, åt frukost, gick på gymmet och körde ett pass ben, hem, yogade, startade tvätten och städade badrummet när jag ändå duschade och slutade med att jag hann med hela lägenheten och de var så sjukt avkopplande att bara hinna med att ta hand om allt som inte hunnits med. Träna i lugn och ro, duscha länge, sträcka ut sig på mattan. Få tvätthögen borta, få rena härliga sänglakan.. magi är att lägga sig i renbäddat! *LER*
Sedan tacksamheten att få skjuts att storhandla mat, få bjuda på mat och hjälp med att sätta upp en hylla.. JA jag har BETT OM HJÄLP! Hejba!!! Har jag sagt att jag ska jobba på något så gör jag det! För att en förändring ska ske så krävs en förändring!

Nu sitter jag och småflirtar med mig morgon kaffe då de som känner mig vet att jag får alltid vageljävlar på vintern, speciellt i det ögat som jag redan inte ser något på, ha ha.
Men är man ute i alla typer av väder som det verkligen varit på slutet så är det lätt att få de, eller för mig iallafall.:)

Träningen har *SKRATT* inte gått så bra i veckan men har tränat men pga lite sömn så har jag nog aldrig varit så trött en vecka! Men i natt har jag sovit bra och de är bara att ta nya tag. Vad spelar träningen för roll på så sett, jag har ju fått träna som jag vill även om jag varit klen som en liten fis, men jag har kunnat träna och jag har haft en massa trevligheter på annat sätt.
Så Bra vecka, bra helg! NU taggar vi till och kör lite mark sedan är det måndag och vad betyder det???

JOOOOO EMMMMMMY KOMMER!!!!!!!!!!!!! Ba och tagga skriller ;)

Asså dessa skulle jag vilja ha!

Helgen har bestått av hockeymatch som jag blev medbjuden på efter jobbet :)
Har bestått av att tagga till i benpass till denna låt, gillar den i träningen.


SÅ mycket SÖNDAG!!!
Fick detta som ett mms av en älskad vän i helgen, hon är otroligt fin denna söta vän! Vi pratar typ aldrig, hinner typ aldrig ses men det är mycket hjärtan och kärlek som skickas mellan varann på andra sett. Vi ser varann men ändå inte! VÄNSKAP!

Inga kommentarer:

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...