onsdag 10 april 2013

Älskar dig mamma

17 kommentarer:

Ulrika sa...

Åh Josefin... Finns inte ord. <3 Men jag är säker på att hon har det bra där hon är nu. Kram!

Anonym sa...

Jag beklagar verkligen sorgen... Kramar till dig! /Camilla

Jennie sa...

Nej vad ledsen jag blir! Tanker pa dig. Kram.
Jennie

Anonym sa...

<3 <3 <3
Ni hade det bästa som finns! Ni kommer att ses i nästa värld. <3 <3 <3 Finns inga ord som tröstar.../ Mona

marianne sa...

Jossan, läser det du skriver med tårar i ögonen. Finns inga ord.....jag är så ledsen att det slutade så här. Vet hur mycket din mamma betyder för dig på så många plan. Önskar jag kunde krama om dig och jag hoppas du har fullt med nära och kära omkring. Livet är verkligen riktigt orättvist.

Kramar i massor <3 <3 <3

Linda sa...

Känner så med dig. Smärtan är så hemsk. Livet känns så orättvist. Passavpå varandra.
Stor kram

Linda sa...

Känner så med dig. Smärtan är så hemsk. Livet känns så orättvist. Passavpå varandra.
Stor kram

Anonym sa...

<3

Åsa Örebro sa...

Jag beklagar och sorgen att hon gick borta och jag vetr hon har fått massor massor kärlek av er och nu är hon nöjd och slipper lider

Livet är orättvist!

Kramar om dig längre längre. Torka av min tår i ögon.

Sonja sa...

Hej Jossan, det finns väl inga ord som tröstar nog när ens mamma för svinner. men jag beklagar förlusten och tänker pa dig och dina!!
Kram, Sonja

Anonym sa...

Beklagar sorgen. Vad ledsen jag blir! Styrkekramar till dig och din familj. /Hanna

Lisa sa...

Tänker på dig. Läser din blogg och tycker du är helt fantastisk. Lisa

Anonym sa...

Beklagar så er stora förlust.

Att du tar hand om dig och de dina är jag övertygad om men jag hoppas någon tar hand om dig med.

All kärlek till er!

<3

Anonym sa...

Beklagar sorgen. Tänker på dig! Från en trogen läsare!

Sofia sa...

Jag beklagar! Det gör så ont att behöva läsa detta. Livet är så orättvist. Varma styrkekramar!

Anonym sa...

Så sorgligt! Tänker på er! /Evelina

Madde Luleå sa...

Jag kikar in på din blogg då och då för Du inspirerar Mig i min träning.
Jag vet inte om jag är blödig, men just nu sitter jag och gråter efter jag läst detta. Jag beklagar verkligen verkligen! Lycka till med allt!

Nytt år..

Ny framtidsplaner, nytt jobb, ny bostad, nya mål... kräver ny blogg! Denna stängs ner och jag flyttar efter ett uppehåll :) MEN ... ni...